Premiera Diablo 4 zbliża się wielkimi krokami, a twórcy w ramach transmisji na żywo ogłosili więcej szczegółów na temat RPG akcji. Przede wszystkim omówiono plany na okres popremierowy, w tym regularne sezony i rozszerzenia fabularne. Będzie też Przepustka Bitewna. Dzięki temu gracze uzyskają dostęp do ekskluzywnych nagród i treści. Pierwszy sezon powinien rozpocząć się wkrótce po premierze, aw sumie powinno to być cztery sezony w roku, aby zawsze oferować graczom nowe zaopatrzenie.



Jak działają pory roku?

Niektóre szczegóły dotyczące pór roku były już znane, niektóre rzeczy zostały teraz wyjaśnione lub wyjaśnione bardziej szczegółowo. Oto najważniejsze punkty:




Kiedy to się zaczyna? Premiera pierwszego sezonu planowana jest na połowę lipca. Odtąd nowy sezon będzie pojawiał się co trzy miesiące, a więc będzie ich cztery rocznie.

Co w tym jest? Każdy sezon zawiera przepustkę bojową, przebieg sezonu, nową mechanikę rozgrywki i wprowadzającą je obszerniejszą serię zadań. Każda zawartość jest zgodna z określonym motywem sezonu. Nowe zadania nie kontynuują historii, ale opowiadają własną historię. Ale powinny istnieć niezależne rozszerzenia historii.

Kto może grać w sezony? Aby móc grać w zawartość sezonu, musisz rozpocząć nową postać. Możesz jednak wykorzystać to do pominięcia kampanii, o ile już ją ukończyłeś. Twoja postać kończy wtedy w Kyovashad na początku gry.

Co pozostaje po zakończeniu sezonu? Nowe zadania i mechanika gry zwykle znikają wraz z rozpoczęciem nowego sezonu. Zabierasz jednak ze sobą nagrody (aspekty, zasoby, przedmioty kosmetyczne) zdobyte w przepustce bojowej i możesz kontynuować grę rozpoczętą postacią. Twórcy zastrzegają sobie również prawo do trwałego włączenia do gry niektórych zadań i mechaniki gry.


Co zapewnia Przepustka bitewna i Podróż sezonowa?

Grając swoją sezonową postacią, awansujesz swoją przepustkę bitewną , która zapewnia darmowe nagrody. Pojawiły się też nowe szczegóły:




Trzy wersje: Bezpłatna przepustka bitewna obejmuje 27 poziomów, w których odblokowujesz nagrody. Wersja premium za około 10 euro daje dodatkowe nagrody kosmetyczne i dochodzi do 90 poziomów. A za 10 euro więcej możesz pominąć dodatkowe 20 etapów przepustki bojowej i natychmiast otrzymać nagrody.



Wzmocnienia do odblokowania: możesz zbierać tylko prochy, które są następnie wykorzystywane do premii sezonowych, na poziomach, które są również dostępne za darmo.

Brak Pay2Win: Jak twórcy podkreślili wcześniej, nie powinno być Pay2Win. Popioły można zbierać tylko wtedy, gdy twoja postać osiągnęła już określony poziom. Musisz więc je zdobyć, nawet jeśli pominąłeś odpowiedni poziom z Przepustką Bitewną Premium.


Podróż sezonowa zapewnia również bardziej namacalne nagrody, takie jak aspekty lub zasoby rzemieślnicze. Tutaj musisz ukończyć określone wyzwania, aby otrzymać nagrody. Oto, co twórcy ujawnili na temat tej funkcji:




Więcej swobody niż wcześniej: Podróż sezonowa jest podzielona na rozdziały. Ale nie musisz ukończyć wszystkich zadań w rozdziale, aby odblokować następny, tak jak kiedyś. Zamiast tego możesz też pominąć niektóre.

Zyskają również spóźnialscy: jeśli kupisz grę na początku sezonu 1 i musisz najpierw rozegrać kampanię, gra już przyzna Ci postępy w podróży w tle.


Więcej wiadomości

Deweloperzy rozmawiali również o tym, jak odbierane są opinie graczy i zdradzili kilka rzeczy na temat swoich planów po premierze:




Rankingi niedostępne w chwili premiery: Rankingi graczy sezonowych nie pojawią się w grze w momencie premiery, prawdopodobnie pojawią się dopiero po sezonie 2.

Regularne aktualizacje balansu: Konstrukcje i klasy, które są zbyt silne lub zbyt słabe, powinny być regularnie dostosowywane po wydaniu.

Duże zmiany wymagają czasu: jeśli w trakcie sezonu staje się oczywiste, że należy wprowadzić duże zmiany w grze, często może to nastąpić dopiero w następnym sezonie, ponieważ następny już się zakończy.