-
http://pajak.org.nz/14/14_s07.gif
https://www.youtube.com/results?sear...ngka+Paintings
tibetan thangka painting mandala - Поиск в Google
Rys. #H3a: Oto rysunek tzw. "Thangka" (czytaj "tanka") jaka faktycznie stanowi jedną z licznych przetrwałych do naszych czasów kopii starożytnych "rysunków technicznych" obrazujących budowę sześciennej "Komory Oscylacyjnej" pierwszej generacji używanej do napędu gwiazdolotów jakie w hinduiźmie opisywane są pod nazwą "Vimana" - tj. starożytnych wersjach gwiazdolotów obecnie nazywanych "UFO". Rysunek ten oryginalnie pokazuję jako "Rys. S7" z tomu 15 mojej monografii [1/5] - gdzie jest on też dokładniej opisany. Potem z nieco odmiennym opisem był on także powtórzony jako "Fot. #D3a" z mojej strony o nazwie eco_cars_pl.htm - (Kliknij na powyższy rysunek aby zobaczyć go w powiększeniu.)
-
-
http://pajak.org.nz/14/14_s07_2.jpg
https://www.youtube.com/results?sear...hangka+Mandala
Persian Carpet Thangka Mandala - Поиск в Google
Rys. #H3b: Oto odmienny rysunek buddyjskiej "thangka" (czytaj "tanka") - tym razem pokazujący budowę Komory Oscylacyjnej drugiej generacji używanej w telekinetycznych gwiazdolotach "Vimana". Też faktycznie stanowi on przetrwały do naszych czasów starożytny "rysunek techniczny" obrazujący budowę takiej "Komory Oscylacyjnej" drugiej generacji utrwalonej w formie wzoru na drogim "perskim dywanie" jaki dostrzegłem w mieszkaniu jednego z moich dobrych znajomych i stąd natychmast go sfotografowałem. Rysunek ten oryginalnie pokazałem jako "Fot. #D3b" z mojej strony internetowej o nazwie eco_cars_pl.htm - (Kliknij na powyższą ilustrację aby zobaczyć ją w powiększeniu.)
-
-
http://pajak.org.nz/free_energy/thangka.jpg
Szukaj YT: Thangka Mandala Tibetan Paintings
Szukaj Google: Thangka Mandala Tibetan Paintings
Rys. #H3c: Oto jeszcze inny obraz świętej tybetańskiej "thangka" (czytaj "tanka") - jaki faktycznie też stanowi przetrwały do naszych czasów starożytny "rysunek techniczny" obrazujący budowę sześciennej "Komory Oscylacyjnej" pierwszej generacji używanej w gwiazdolotach jakie w hinduiźmie (a także w religii buddyjskiej) opisywane są pod nazwą "Vimana". Zarówno niniejszy rysunek "thangka", jak i "Rys. #H3a" pokazany powyżej, ilustrują szczegóły konstrukcyjne tej samej "Komory Oscylacyjnej" pierwszej generacji - tyle że powyższy rysunek pokazuje aż dwie komory, umieszczone jedna we wnętrzu drugiej, czyli sprzęgnięte razem w konfigurację zwaną "kapsuła dwukomorowa" jaką szeroko omawiam w swych opisach konstrukcji Komór Oscylacyjnych. Rysunek ten z krótkim opisem oryginalnie pokazałem też jako "Fot. #D3c" z mojej strony internetowej o nazwie eco_cars_pl.htm. Ja go odkryłem i natychmiast sfotografowalem gdy wisiał jako oprawiony obrazek na ścianie mieszkania mojej znajomej z Kuala Lumpur - która zakupiła go podczas swej podróży do Tybetu, gdzie według jej twierdzeń takie "thangka" sprzedawane są na targach jako rodzaje pamiątek dla turystów. Niestety, szkło oprawy owego "thangka" odbijało światło - znacząco utrudniając mi jego klarowne sfotografowanie (zaś o pozwolenie mi abym w celu sfotografowania rozebrał ten doskonale oprawiony obraz, ja nawet NIE śmiałem prosić swej znajomej bowiem widziałem jak bardzo ceni ona sobie jego posiadanie). (Kliknij na powyższe zdjęcie aby zobaczyć je w powiększeniu.)
Odnotuj, że "nowocześni" artyści przerysowujący obrazy owych "thangka" uważanych za święte, obecnie zwolna zaczynają modyfikować te obrazy fałszując ich znaczenie jako źródła technicznej informacji o budowie Komór Oscylacyjnych napędzających Vimana (UFO). Dlatego do technicznych analiz tych obrazów NIE należy wybierać ich "nowoczesnych" modyfikacji.
-
https://www.youtube.com/watch?v=_54TfScB2j8
YT Search: JERUSALEMA+DANCE+Bhutan
p_nfn.htm
Film #H3d: Oto ok. 5-minutowy film o tytule "JERUSALEMA DANCE by Drukair, Royal Bhutan Airlines | Yeshi Lhendup Films [4K]" przygotowany przez linie lotnicze kraju "Butan". Wymownie pokazuje on pracowników tych linii lotniczych śpiewających izraelską piosenkę "Jeruzalem". Na długości 1:14 minuty owego filmu krótko pokazane jest zdjęcie "Thangka" ozdabiającej jedną ze ścian głównego lotniska w stolicy kraju Bhutan. Film z tą piosenką pokazałem także jako jeden z filmów piosenkowych na swej stronie internetowej o nazwie p_nfn.htm. (Kliknij na powyższy starter filmu aby sobie go oglądnąć.)
Wiadomo, że w dzisiejszym dowodzeniu NIE każdy rodzaj materiału dowodowego reprezentuje tę samą "moc dowodzeniową". Przykładowo, gdybyśmy zechcieli dowieść, że tornada i huragany są technicznie wywoływane przez niewidzialne dla ludzkich oczu wehikuły UFO - tak jak to staram się dowieść np. na stronie tornado_pl.htm (szczególnie patrz tam punkt #C2), a także na stronie hurricane_pl.htm (szczególnie patrz tam punkt #J4), wówczas pokazanie tylko np. zdjęcia lub widea chmury jakiegoś tornada lub huraganu wnosiłoby niemal zerową wartość dowodową. Gdyby jednak pokazać zdjęcie lub wideo chmury tornada lub całego kształtu huraganu jakie uchwyciło ścisłe podobieństwo owej chmury do tzw. "jonowego obrazu wiru" formowanego przez Magnokrafty i przez gwiazdoloty UFO, wówczas jego wartość dowodowa byłaby już znacznie wyższa. Gdyby zaś pokazać zdjęcie lub wideo chmury tornada lub huraganu przez zwarstwienie jakiej przebijałyby się zarysy powłoki UFO (szczególnie jeśli UFO to miałoby rozmiary całego państwa Dania - istnienie jakiego gigantycznego UFO raportował Ś.P. Andrzej Domała, lub miałoby rozmiary gigantycznego lądowiska UFO, w internecie zwodniczo objaśnianego pod nazwą "Oko Sahary") wówczas jego wartość dowodowa byłaby niemal niepodważalna.
Podobnie jest z "mocą inspiracyjną" manifestacji jaką w danej sprawie symbolicznie udostępnia nam Bóg - zaś przykład symbolizmu jakiej stanowi powyższe wideo na 1:14 minucie pokazujące święty obraz tybetańskiej "Thangka", zaś szersze omówienie powodów zwracania naszej uwagi na jaki zaprezentowałem od #C8 do #C8bc ze swej innej strony o nazwie nirvana_pl.htm. Wszakże z uwagi na wagę symbolizmu otaczającego to wideo oraz otaczającego też pokazany w nim rysunek "Thangka", jego "moc inspiracyjna" jest ogromna i wprost jakby starała się do nas zakrzyczeć: ludzie obudźcie się z letargu i podejmijcie budowę Komory Oscylacyjnej - macie bowiem już wszystko co niezbędne aby budowę tę z sukcesem wypracować! Wymieńmy więc tutaj chociaż te składowe symbolizmu włączenia rysunku "Thangka" do powyższego widea jakie jego "mocy inspiracyjnej" nadają cechy wręcz krzyku. I tak: (i) "Thanka" włączona została do filmu linii lotniczej co implikuje związek pokazanego nią urządzenia z lataniem i przewożeniem wielu ludzi do odległych miejsc. (ii) Jej ustawienie jest pionowe - co implikuje wzlot, wznoszenie się i wzrost (tj. jest odmienne od np. poziomego ustawienia gdyby uformowana była np. jako element podłogi czy sufitu - co implikowałoby jej stagnację, przyziemność i bezwzrostowość), zaś ściana na jakiej jest ona zawieszona jest z solidnego i pięknego kamienia - symbolizując trwałość, użyteczność i piękno tego urządzenia. (iii) Jest ona nam pokazywana przez mieszkańców kraju "Butan" (Bhutan), który jest jedynym krajem na świecie w jakim mierzy się NIE dochody i ilość "pieniędzy", a "narodową szczęśliwość jego mieszkańców" - to dlatego kraj Butan symbolicznie włączyliśmy nawet na długościach od 7:45 do 8:06 minuty w treść naszego półgodzinnego filmu polskojęzycznego o tytule "Świat bez pieniędzy: Ustrój Nirwany" upowszechnianego gratisowo pod internetowym adresem https://www.youtube.com/watch?v=W9YFI6Fer9E ponieważ Butan symbolizuje dbałość o szczęście i jakość życia wszystkich ludzi. (iv) Film ten został wyprodukowany dzięki zgodnemu współdziałaniu wszystkich mieszkańców Butanu, zaczynając od jego króla a kończąc na zwykłych mieszkańcach - co implikuje że jego symboliczna wymowa będzie służyła dobru, szczęściu i podnoszeniu jakości życia wszystkich ludzi, a NIE np. tylko elit lub bogaczy. (v) Sama "Thangka" w Tybecie jest uważana za święty obraz - co implikuje iż symboliczna wymowa pokazania jej nam ma święte pochodzenie i duchowe gwarancje. (vi) Powodem do pokazania tej "Thangka" jest rodzaj międzynarodowych zmagań i rywalizacji - co implikuje iż wyrażone nią idee mogą stanowić rozwiązanie dla jakiejś istniejącej rywalizacji i zmagań (tj. pomiędzy mocami dobra i zła). (vii) Piosenka śpiewana podczas jej pokazania mówi o Jeruzalem - czyli przyszłym nowym świętym latającym mieście opisanym w Biblii np. w wersetach 21:10-23 z "Apokalipsy św. Jana", wysoce symboliczne znaczenie którego to Jeruzalem zinterpretowałem w punkcie #J3 swej strony o nazwie malbork.htm, zaś to samo w sobie też wprowadza aż wiele najróżniejszych symbolicznych implikacji, jedną z których jest, między innymi, iż zawarte w niej posłanie dotyczy wszystkich religii, włącznie z chrześcijaństwem, a NIE jedynie religii w jakiej "Thangka" reprezentuje świętość i wyznawcy jakiej śpiewają tę piosenkę. W tym miejscu powinienem dodać, że cokolwiek ja badam, mam nawyk aby zawsze sprawdzać tego duchową i symboliczną wymowę. Muszę się więc tu przyznać, że w swych dotychczasowych badaniach nigdy jeszcze NIE natrafiłem na jeden niewielki produkt ludzki, który zawarłby i wyrażałby sobą aż tyle najróżniejszych, wzajemnie powiązanych w spójną całość, elementów symbolistyczngo potwierdzania, upewniania i informowania. Już to samo stanowi więc oznakę boskiego zaangażowania i obecności w jego zaplanowaniu i przygotowaniu.
-
YT Search: FORTUNA KOŁEM SIĘ TOCZY
Film #H3e: Oto plansza startowa polskiej piosenki o tytule FORTUNA KOŁEM SIĘ TOCZY upowszechnianej darmowo w youtube.com pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=kWTrO4e0ak4 . Niezwykłością tej planszy jest iż po swej lewej stronie pokazuje ona starożytny rysunek techniczny 16-ściennej komory oscylacyjnej trzeciej generacji używanej we wehikułach czasu do manipulowania upływem czasu - czyli do cofania lub opóźniania upływu czasu oraz podróżowania przez czas. Zasadę działania wehikułów czasu opisałem dokładniej na swej stronie internetowej o nazwie immortality_pl.htm . Natomiast zdjęcia natelekinetyzowanych śladów stąpnięć UFOnauty-giganta o ponad 5-metrowej wysokości, który w swych podeszwach miał zamontowane takie właśnie 16-boczne komory oscylacyjne i który powtarzalnie nadzoruje sabotażowe działania swych podwładnych w moim mieszkaniu, przy okazji zatrzymując moje elektroniczne zegary na co najmniej jedną godzinę a czasami nawet na kilka dni, omówiłem i opublikowałem w #K5 do #K5e ze strony petone_pl.htm oraz we wpisie #364 do blogow totalizmu. (Kliknij na powyższą planszę startową jeśli zechcesz wysłuchać ową polską piosenkę).
Powyższą planszą startową pokazuję tutaj, ponieważ ilustruje ona właśnie starożytny rysunek techniczny takiej 16-bocznej komory oscylacyjnej, prawdopodobnie przetrwały od co najmniej sześciu tysięcy lat, zaś często przechowywany w klasztorach Buddyzmu. Na obszarze Tybetu te prastare rysunki techniczne znają pod nazwami: "Thangka", "Dharmachakra", lub "Mandala". Niestety, ponieważ rysunki te w okresie bliższym do naszych obecnych czasów zostały uznane za religijne działa sztuki, z upływem czasu wiele ich szczegółów uległo powypaczaniu przez NIE rozumiejących ich znaczenia religijnych "artystów". Zgodnie jednak z moją inżynierską wiedzą "jak" powyższa plansza zawiera prawdopodobnie jedną z najbliższych do oryginalnych form tych rysunków technicznych ilustrację konstrukcji takiej używanej dla napędzania wehikułów czasu 16-bocznej komory oscylacyjnej trzeciej generacji. Niestety, moje poszukiwania w internecie m.in. za pomocą images.google.com oryginału całego tego rysunku NIE dały żadnych rezultatów. Gdyby więc ktoś z czytelników znalazł (lub miał dostęp) do całego tego rysunku, wówczas byłbym mu ogromnie wdzięczny za udostępnienie mi jego skanu dla inżynierskiego przeanalizowania i ewentualnego opublikowania wyników. Wszakże po rozszyfrowaniu symboliki używanej w dawnych rysunkach technicznych, być może i obecnie dałoby się zbudować działający prototyp takiej komory oscylacyjnej aby następnie użyć go w pędnikach dla naszych gwiadolotów Magnokraft mojego wynalazku.
-
Część #Z: Podsumowanie, oraz informacje końcowe tej strony:
#Z1. Podsumowanie tej strony:
Tak oto wyglądają fakty w sprawie formalnego dowodu naukowego potwierdzającego że wehikuły UFO faktycznie istnieją. Mam nadzieję że fakty te dopomogą poszerzyć horyzonty i światopogląd czytelnika.
#Z2. Blogi totalizmu:
Warto także okresowo sprawdzać "blogi totalizmu" z jakich niektóre działają już od kwietnia 2005 roku, np. pod adresami:
totalizm.wordpress.com ("Mały Druk": wpisy od #89 = tj. od 2006/11/11)
kodig.blogi.pl (wpisy od #293 = tj. od 2018/2/23)
drjanpajak.blogspot.co.nz ("Duży Druk": wpisy od #293 = tj. od 2018/3/16)
Wszystkie wpisy do blogów totalizmu (niemal każdy z których to wpisów jest tłumaczony i powtórnie publikowany w języku angielskim) są też publikowane w moim opracowaniu [13] dostępnym gratisowo za pośrednictwem strony internetowej o nazwie tekst_13.htm.
(Odnotuj, że wszystkie te blogi są lustrzanymi kopiami o takiej samej treści wpisów.) Wszakże na "blogu totalizmu" wiele ze spraw omawianych na tej stronie naświetlane jest na bieżąco dodatkowymi komentarzami i informacjami spisywanymi w miarę jak nowe zdarzenia stopniowo rozwijają się przed naszymi oczami.
#Z3. Jak dzięki stronie "skorowidz.htm" daje się znaleźć totaliztyczne opisy interesujących nas tematów:
Cały szereg tematów równie interesujących jak te z niniejszej strony, też omówionych zostało pod kątem unikalnym dla filozofii totalizmu. Wszystkie owe pokrewne tematy można odnaleźć i wywoływać za pośrednictwem skorowidza specjalnie przygotowanego aby ułatwiać ich odnajdowanie. Nazwa "skorowidz" oznacza wykaz, zwykle podawany na końcu książek, który pozwala na szybkie odnalezienie interesującego nas opisu czy tematu. Moje strony internetowe też mają taki właśnie "skorowidz" - tyle że dodatkowo zaopatrzony w zielone linki które po kliknięciu na nie myszą natychmiast otwierają stronę z tematem jaki kogoś interesuje. Skorowidz ten znajduje się na stronie o nazwie skorowidz.htm. Można go też wywołać z "organizującej" części "Menu 1" każdej totaliztycznej strony. Radzę aby do niego zaglądnąć i zacząć z niego systematycznie korzystać - wszakże przybliża on setki totaliztycznych tematów które mogą zainteresować każdego.
#Z4. Autor tej strony (tj. dr inż. Jan Pająk):
Niniejszym mam przyjemność poinformować czytelników, że z okazji 70tej rocznicy urodzin autora tej strony (tj. mnie), wyprodukowany został i opublikowany około 35 minutowy film Dominika Myrcik, jaki od maja 2016 roku upowszechniany jest gratisowo w youtube.com. Film ten nosi tytuł "Dr Jan Pająk portfolio" i prezentuje graficznie najważniejszy mój naukowy dorobek życiowy. Jego polskojęzyczną wersję można sobie oglądnąć pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=f3MuZec4jGM, lub uruchomić ją ze strony djp.htm zestawiającej widea w jakich przygotowaniu osobiście brałem udział, a jaką zaprogramowałem do przeglądania na "smart" telewizorach koreańskiej firmy LG, lub na komputerach PC (najlepiej z wyszukiwarką "Google Chrome"). Zapraszam i zachęcam czytelników do jego oglądnięcia. Działające zielone linki, adresy internetowe, ulotki promocyjne w trzech językach, oraz pełne opisy wszystkich trzech wersji językowych (tj. polskiej, angielskiej i niemieckiej) tego doskonale zaprojektowanego i wykonanego HD i HQ filmu, są dostępne na specjalnie poświęconej mu stronie o nazwie portfolio_pl.htm.
Aktualne adresy emailowe autora tej strony, tj. oficjalnie dra inż. Jana Pająk, zaś kurtuazyjnie Prof. dra inż. Jana Pająk, pod jakie można wysyłać ewentualne uwagi, własne opinie, lub informacje jakie zdaniem czytelnika autor tej strony powinien poznać, podane są na autobiograficznej stronie internetowej o nazwie pajak_jan.htm (dla jej wersji w języku HTML), lub o nazwie pajak_jan.pdf (dla wersji strony "pajak_jan.pdf" w bezpiecznym formacie PDF - które to bezpieczne wersje PDF dalszych stron autora mogą też być ładowane z pomocą linków z punktu #B1 strony o nazwie tekst_11.htm).
Prawo autora do używania kurtuazyjnego tytułu "Profesor" wynika ze zwyczaju iż "z profesorami jest jak z generałami", znaczy raz profesor, zawsze już profesor. Z kolei w swojej karierze naukowej autor tej strony był profesorem aż na 4-ch odmiennych uniwersytetach, tj. na 3-ch z nich był tzw. "Associate Professor" w hierarchii uczelnianej bazowanej na angielskim systemie uczelnianym (w okresie od 1 września 1992 roku, do 31 października 1998 roku) - który to Zachodni tytuł stanowi odpowiednik "profesora nadzwyczajnego" na polskich uczelniach. Z kolei na jednym uniwersytecie autor był (Full) "Professor" (od 1 marca 2007 roku do 31 grudnia 2007 roku - tj. na ostatnim miejscu pracy z naukowej kariery autora) który to tytuł jest odpowiednikiem pełnego "profesora zwyczajnego" z polskich uczelni.
Proszę jednak odnotować, że dla całego szeregu powodów (np. mojego chronicznego deficytu czasu, prowadzenia badań wyłącznie na zasadzie mojego prywatnego hobby naukowego, pozostawania niezatrudnionym i wynikający z tego mój brak oficjalnego statusu jaki pozwalałby mi zajmować oficjalne stanowisko w określonych sprawach, istnienia w Polsce aż całej armii zawodowych profesorów uczelnianych - których obowiązki zawodowe obejmują m.in. udzielanie odpowiedzi na zapytania społeczeństwa, itd., itp.) począszy od 1 stycznia 2013 roku ja przyjąłem żelazną zasadę, że NIE odpowiadam na żadne emaile wysyłane do mnie przez czytelników moich stron - o czym niniejszym szczerze i uczciwie informuję wszystkich zainteresowanych. Stąd jeśli czytelnik ma sprawę która wymaga odpowiedzi, wówczas NIE powinien do mnie pisać, bowiem w takiej sytuacji wysłanie mi emaila domagającego się odpowiedzi w świetle ustaleń filozofii totalizmu byłoby działaniem niemoralnym. Wszakże spowodowałoby, że czytelnik doznałby zawodu ponieważ z całą pewnością NIE otrzymałby odpowiedzi. Ponadto taki email odbierałby i mi sporo "energii moralnej" ponieważ z jego powodu i ja czułbym się winnym, że NIE znalazłem czasu na napisanie odpowiedzi. Natomiast w/g totalizmu "moralnym działanien" w takiej sytuacji byłoby albo niezobowiązujące mnie do odpisania przesłanie mi jakichś informacji które zdaniem czytelnika są warte abym je poznał, albo teź napisanie raczej do któregoś z zawodowych profesorów polskich uczelni - wszakże oni są opłacani z podatków obywateli między innymi za udzielanie odpowiedzi na zapytania społeczeństwa, a ponadto wszyscy oni mają sekretarki (tak że korespondencja NIE zjada im czasu który powinni przeznaczać na badania).
#Z5. Kopia tej strony jest też upowszechniana jako broszurka z serii [11] w bezpiecznym formacie PDF:
Niniejsza strona dostępna jest także w formie broszurki oznaczanej symbolem [11], którą przygotowałem w "PDF" (od "Portable Document Format") - obecnie uważanym za najbezpieczniejszy z wszystkich internetowych formatów, jako że do niego normalnie wirusy się NIE doczepiają. Ta klarowna broszurka jest gotowa zarówno do drukowania, jak i do wygodnego czytania z ekranu komputera. Ciągle ma ona też aktywne wszystkie swoje zielone linki. Stąd jeśli jest czytana z ekranu komputera podłączonego do internetu, wówczas po kliknięciu na owe linki otworzą się linkowane nimi strony lub ilustracje. Niestety, ponieważ jej objętość jest około dwukrotnie wyższa niż objętość strony internetowej jakiej treść ona publikuje, ograniczenia pamięci na sporej liczbie darmowych serwerów jakie ja używam, NIE pozwalają aby ją na nich oferować (jeśli więc NIE załaduje się ona z niniejszego adresu, ponieważ NIE jest ona tu dostępna, wówczas należy kliknąć na któryś odmienny adres z Menu 3, poczym sprawdzić czy stamtąd juź się załaduje). Aby otworzyć ową broszurkę (lub/i załadować ją do własnego komputera), wystarczy albo kliknąć na następujący zielony link
ufo_proof_pl.pdf
albo też z którejś totaliztycznej witryny otworzyć sobie plik nazywany tak jak w powyższym linku.
Jeśli zaś czytelnik zechce też sprawdzić, czy jakaś inna totaliztyczna strona właśnie studiowana przez niego, też jest już dostępna w formie takiej PDF broszurki, wówczas powinien sprawdzić, czy wyszczególniona ona została w linkach z "części #B" strony o nazwie tekst_11.htm. Owe linki wskazują bowiem wszystkie totaliztyczne strony, które już zostały opublikowane jako takie broszurki z serii [11] w formacie PDF. Życzę przyjemnego czytania!
#Z6. Copyrights Š 2023 by Dr inż. Jan Pajak:
Copyrights Š 2023 by Dr inż. Jan Pająk. Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejsza strona stanowi raport z wyników badań jej autora - tyle że napisany jest on popularnym językiem (aby mógł być zrozumiany również przez czytelników o nienaukowej orientacji). Idee zaprezentowane na tej stronie są unikalne dla badań autora i dlatego w tym samym ujęciu co na tej stronie (oraz co w innych opracowaniach autora) idee te uprzednio NIE były jeszcze publikowane przez żadnego innego badacza. Jako taka, strona ta publikuje idee, których prezentacja podlega tym samym prawom intelektualnej własności jak każde inne opracowanie naukowe. Szczególnie jej autor zastrzega dla siebie intelektualną własność teorii naukowych, odkryć i wynalazków wspominanych lub opisywanych na tej stronie, oraz tabel i ilustracji jakie autor przytacza na dowolnej ze swoich publikacji. Dlatego autor zastrzega tu sobie, aby podczas powtarzania w innych opracowaniach jakiejkolwiek idei, opisu, tabeli lub ilustracji zaprezentowanej na niniejszej stronie, lub na dowolnej innej stronie czy publikacji autora (tj. jakichkolwiek teorii, zasad, wyjaśnień, dedukcji, intepretacji, urządzeń, dowodów, tabel, ilustracji, itp.), powtarzająca osoba ujawniła i potwierdziła kto jest ich oryginalnym autorem (czyli aby - jak mawia się w angielskojęzycznych kręgach twórczych, osoba ta oddała pełny "kredyt" moralny i uznaniowy autorowi tej strony), poprzez wyraźne wyjaśnienie przy swym powtórzeniu, iż tę ideę, opis, tabelę, ilustrację, itp., powtarza ze strony autoryzowanej przez dra Jana Pająka, poprzez wskazanie internetowego adresu np. niniejszej strony - pod którym idea ta była oryginalnie omawiana, oraz poprzez podanie daty najnowszego aktualizowania owej strony (tj. daty wskazywanej poniżej).