Cześć!

Wygląda na to, że lubisz Darkarea.pl - Mroczna Strefa Internetu, ale jeszcze nie utworzyłeś konta. Dlaczego nie poświęcić minuty na rejestrację na własne bezpłatne konto? Jako członek otrzymujesz darmowy dostęp do wszystkich naszych forów i postów oraz możliwość wysyłania własnych wiadomości, komunikowania się bezpośrednio z innymi członkami i wiele więcej. Zarejestruj się teraz!

Jesteś już członkiem społeczności? Zaloguj się u góry tej strony, aby przestać oglądać tę wiadomość.

Podziękowania Podziękowania:  1
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: W sklepie cię nakarmią i uczeszą

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    DONATOR

    User Info Menu

    Domyślnie W sklepie cię nakarmią i uczeszą

    ​Strzał w "10" Panie

    Rossmann wprowadza do swoich drogerii fryzjerów, którzy przytną i uczeszą klientów. Jak pisze "Rzeczpospolita", sklepy coraz częściej łączą sprzedaż z usługami.



    Promocje i programy lojalnościowe to dziś zdecydowanie za mało, by przyciągnąć klienta do sklepu. To dlatego drogeria Rossmann uruchomiła w jednej ze swoich poznańskich placówek salon fryzjerski. Klient, a częściej klientka będzie mogła w sklepie najpierw zrobić zakupy, by zaraz potem trwałą albo farbowanie. Z kolei w Łodzi przychodzący do Rossmanna będą mogli zamówić pedicure, bo w placówce pilotażowo uruchomiono salon kosmetyczny.
    Największa sieć drogerii na łamach "Rzeczpospolitej" zapowiada, że to nie koniec zmian. Na razie nie chce zdradzać, co jeszcze otworzy w jednym ze swoich 780 sklepów, ale twierdzi, że to nie koniec innowacji. Już półtora roku temu to właśnie na półkach Rossmanna pomiędzy mydłem a podpaskami pojawiło się wino.

    Rossmann to nie jedyna sieć, która stara się zaskoczyć swoich klientów. Jak pisze "Rz", swoje hipermarkety mocno odświeża Tesco. W sklepach pod marką Tesco Extra spotkać można jubilera czy optyka. Standardem w hipermarketach staje się także strefa gastronomiczna, w której klient może zjeść ciepły posiłek. W sklepach różnych sieci coraz częściej pojawiają się też usługi bankowe.

    Jak mówi "Rz" Andrzej Faliński, usługi w placówce handlowej to sposób obrony przed kryzysem. Szef Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji tłumaczy, że dzięki temu wypełnia się wolne powierzchnie w hipermarketach oraz zachęca klientów do dłuższego pozostania w sklepie. A to zawsze szansa na większe zakupy.

  2. #2
    Elite Member

    User Info Menu

    Domyślnie

    Fajna sprawa

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  

Wykryto Adblock, wyłącz go, aby zobaczyć ukryte treści!
Enahced by Dirt RIF CustUmz